Projecte Valors

Aquest matí ha tingut lloc al gimnàs del centre el sorteig del projecte “Valors” d’EF .
Valors com l’esforç, respecte, companyonia, responsabilitat, entre d’altres, han estat associats i vinculats a tots i cadascun dels representats escollits per la seva classe.
Aquest curs l’alumne afortunat en el sorteig ha estat en Marc Sanfeliu de 2n d’ESO C.
El Cap d’Estudis, Enrique Infantes, ha fet el lliurament del premi, un val de 60 € en material esportiu.

APS Biblioteca

Com cada any, a l’APS de Biblioteca hem tancat el curs acomiadant tot l’alumnat de 3r que hi ha participat al llarg del curs. Els hem fet entrega d’un diploma i hem compartit un petit esmorzar.

Difusió Erasmus a 4t ESO

Avui les alumnes participants a la mobilitat a Vierzon han realitzat dues sessions de difusió de la seva experiència adreçades a l’alumnat de 4t d’ESO. Aprenentatges, neguits, vivències, descobriments i una valoració molt positiva que volen engrescar l’alumnat a participar en properes accions.
Continuem amb l’aventura!

 

Beques Cambridge

Enhorabona als alumnes que han obtingut les dues Beques per realitzar la prova B2 de Cambridge!
La iniciativa del Departament d’Idiomes del nostre centre compta amb la implicació de l’AFA i busca afavorir la certificació en llengües estrangeres del nostre alumnat. Els guanyadors seguiran les classes de preparació organitzades per l’AFA i realitzaran la prova a les nostres aules, ja que som centre examinador.
Una bona oportunitat per continuar formant-se!