Pràctiques química 3r ESO

A 3r de l’ESO, a la matèria de ciències naturals, hem començat les pràctiques de laboratori de química. L’alumnat ha preparat un reactiu de col llombarda per valorar el pH de diferents substàncies. Alhora hem simulat una cadena de contagi d’una malaltia de transmissió sexual. Un alumne tenia una substància àcida i la resta neutre, però aparentment tots tenien el mateix. Han intercanviat el fluid dels seus tubs d’assaig i, seguidament amb l’indicador de pH han comprovat que la “ITS” s’havia transmès per diversos alumnes de la classe.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *