54 alumnes de 2n de batxillerat del nostre centre han fet les proves de selectivitat a la UAB. Han sigut el punt final a l’esforç, la constància i la feina feta durant tot el curs però que han suposat hores finals de molt estudi, repàs i dedicació. Han estat tres dies intensos, tres dies de molts nervis i que han deixat sensacions molt diverses.
Ara toca descansar, gaudir, estar satisfet de la feina feta i esperar els resultats que desitgem els permeti accedir als estudis que s’han proposat.
Molta sort!!!!!


