El dimecres 17 de juny l’alumnat de 1r i 3r de l’ESO van fer una activitat lúdica dins el projecte TEI (tutoria entre iguals).
L’alumnat de 3r va preparar una gimcana refrescant pels de 1r. Una forma divertida de tancar el curs i consolidar la relació entre els alumnes dels dos nivells.


