Xerrada sobre menors i alcohol

La Fundació Alcohol i Societat realitza el Programa Educatiu “Menors, ni una gota” adreçat als alumnes d’Educació Secundària, entre ells, també l’alumnat del Vila. La mateixa entitat ens ofereix a les famílies una xerrada sobre el tema.

Si esteu interessats/des heu de formalitzar la inscripció omplint el següent formulari abans del dijous  25 de gener, al següent enllaç

Dia: Dimarts 30 de gener

Hora: 18:00 a 19:30h.

Lloc: Biblioteca INS Vila de Gràcia – Riera de Sant Miquel, 58 – Barcelona

La xerrada dura aproximadament una hora i mitja i consta d’una part més teòrica i una altra més pràctica. A tots els assistents se’ls fa entrega d’una revista que amplia el contingut tractat a la sessió (també es pot consultar al Web  www.alcoholysociedad.org).

Els temes que es treballaran a la xerrada són:

• Informació bàsica sobre alcohol
  • Perquè els menors d’edat no han de consumir alcohol
  • L’adolescència
  • La relació entre l’adolescència i el consum d’alcohol.
  • El paper de la família en la prevenció i el treball de la problemàtica del consum d’alcohol en els seus fills
  • Les Habilitats Socials
  • Pautes i consells pràctics
  • Dubtes i preguntes

Trobareu moltes més notícies del vostre interès al blog de l’AMPA.