Al Vila fem Arts Escèniques!

arts escèniques a la eso

Al Vila fem Arts Escèniques!

Dins del nostre institut les Arts Escèniques ocupen un lloc rellevant. Els alumnes de 1r i 2n d’ESO fa una hora setmanal d’Arts Escèniques dins del seu horari lectiu. Els de 3r i 4t poden escollir l’assignatura com a optativa. I per a tots aquells/es que han descobert que el tema els agrada poden seguir amb el Batxillerat Escènic al nostre institut.

Ideari: El nostre objectiu és posar èmfasi en la formació de l’alumnat a partir de les arts escèniques en tant que oferir noves eines de treball, un nou itinerari de coneixement i aprenentatge basat en la competència artística. Cal incentivar la creativitat i vincular-la en tot moment a la consciència de treball col·lectiu. Es prioritzen sempre els valors d’inclusió i la diversitat, l’esforç, la col·laboració i el repartiment de responsabilitats per assolir objectius comuns. Defensem un sentit transversal de l’assignatura, comptant amb la complicitat d’altres departaments del centre.

Metodologia: Mantenim els grups-classe per treballar. Els grups són de màxim 20 alumnes. Es preparen les classes a partir de tres grups temàtics: arts escèniques a través del cos, de la veu i a partir de la improvisació, que progressen al llarg dels cursos. El treball del curs culmina amb la presentació d’una
escenificació. Tot i que és important remarcar que les presentacions ensenyen un punt en el procés de
treball i no una meta on arribar.

A continuació trobareu els continguts que treballem organitzats segons el curs:

ae 2n 3r