Visita a la residència per a gent gran Regina Domus Vi

Dilluns passat l’alumnat de 1r d’ESO C va portar una caixa a la residència per a gent gran Regina Domus Vi de postals de nadal que ells mateixos han elaborat. La sortida es va fer amb una professora del Vila i una monitora de l’empresa IPP Valors, que també gestionen el menjador escolar. Les postals no es van poder entregar directament als avis de la residència per l’actual situació amb la pandèmia, però les vam poder entregar a la directora que ens va rebre juntament amb la treballadora social. Ambdues van ser molt amables i càlides amb els alumnes, van obrir la caixa, comentar les postals i agrair a l’alumnat la seva feina. La foto és del moment en que ens acomiadavem.

Les postals s’han fet en col·laboració amb les matèries de català, cultura i valors ètics i dibuix. La part gràfica es va fer amb la tècnica de l’estampació, l’alumnat va fer un seguit de segells amb motius nadalencs i festius que després van utilitzar per fer les postals.