Thomas Hauert, “Quartet” i 1r d’ESO

El passat dijous 19 de gener l’alumnat de 1r d’ESO va deplaçar-se fins al Mercat de les Flors – Casa de la dansa per veure l’espectacle Quartet de la companyia Zoo dirigit i interpretat pel conegut coreògraf i ballarí Thomas Hauert.

L’espectacle estava compost per tres peces diferents. I vam poder veure una proposta de dansa contemporània interessant i exigent per al públic. L’activitat va acabar amb un col·loqui amb la companyia on els i les alumnes de tots els instituts que hi vam participar van poder alçar el braç i fer els seus comentaris. Entre el nostre alumnat també es van aixecar algunes mans i es van fer preguntes interessants com: Per què us dediqueu a ballar?, Sou amics o només treballeu junts?, Com us sentiu per haver arribar fins aquí? o Però ben bé, què ens heu volgut explicar?

Una experiència que segur que a més d’un/a els va despertar algun interrogant i/o obrir alguna finestra nova que fins llavors no havia estat descoberta.

Podeu trobar més informació de la proposta aquí.