Sortida al teatre Lliure per veure a Miet Warlop

Divendres passat dia 29 d’abril vam assistir amb els alumnes d’Anatomia Aplicada de 1r de batxillerat C, a la representació de “After all Springville” al Teatre Lliure de Gràcia. És un muntatge de l’actriu i directora belga Miet Warlop.
A l’obra ens hi trobem una casa viva i criatures mig humanes-mig coses per qüestionar-nos l’espai que ocupem, físic i mental; quin efecte tenen els nostres gestos; com ens relacionem amb els altres, com ens suportem mútuament en espais petits, com podem formar comunitats si pràcticament mai ens veiem. Qüestions que podrien ser tràgiques si no fossin també molt divertides. I en aquesta escletxa es troba la sorprenent proposta de Warlop per a tots els públics.
L’obra, plena de sorpreses i imatges oníriques va cridar molt l’atenció dels alumnes i posteriorment, hem comentat en profunditat a classe.