Sessions a l’aire lliure a la Llibreria Casa Anita

L’Oblit Baseiria, veïna del centre i propietària de la llibreria Casa Anita del carrer Vic, ens ha ofert, molt amablement, el pati de la seva llibreria perquè puguem anar a fer algunes classes amb el nostre alumnat. L’oferiment està obert a tots els grups i neix amb la intenció que les noies i els noies puguin sortir de les aules. Amb la situació actual no es mouen per l’institut i fan totes les matèries possibles al mateix lloc. Fer una classe a Casa Anita els ajuda a poder airejar-se una mica i, alhora, deixen les aules buides i es ventilen millor. I, com que ens va semblar un oferiment fantàstic, ja hi hem anat!

Els primers en estrenar el nou espai ha estat l’alumnat de 1r d’ESO B, amb la seva professora de socials, Mar Vara. Ha estat una classe diferent, relaxada i molt agradable. Una experiència a la que altres professores i professors s’hi voldran sumar.

Casa Anita, a més de veïna i una gran impulsora d’activitats culturals per al barri, és la proveïdora oficial dels llibres que nodreixen la biblioteca de l’institut. Des d’aquí, doncs, el nostre agraïment a l’Oblit, per posar a la nostra disposició aquest espai tan bonic i acollidor.