Sèries de la nostra infantesa

Últim dia de Carnestoltes al Vila de Gràcia. Avui, cada grup classe s’ha disfressat de la sèrie televisiva que ha escollit de la seva infància.Hem fet fotos a tothom, us les oferirem el més aviat possible. De moment, us deixem aquestes imatges, ens reconeixeu? Som la Família Addams!

A les fotografies podeu veure l’organitzador de festes, el professor i cap de Departament de Ciències, Evaristo Peñalba, que ens ha aconseguit engrescar de valent. També podeu veure part de la feinada que ha fet la Mireia Bozzo, personal PAS, amb l’atrezzo del Vila. Gràcies a tothom, avui ha estat un dia ben especial!