Historia de una gaviota y del gato que le enseñó a volar

Els alumnes de 1r d’ESO han llegit la novel·la Historia de una gaviota y del gato que le enseñó a volar. Aquesta lectura l’hem recuperat  aquest curs com a homenatge a l’escriptor xilè Luís Sepúlveda que va morir el passat 16 d’abril de 2020 a causa del Coronavirus. És una novel·la que ha generat interès entre els alumnes pels temes que tracta; l’amistat i l’ecologia. Com a treball de la lectura han realitzat, per parelles, una infografia amb el programa Canva que després han exposat a classe i que els mateixos companys han autoavaluat. La veritat és que el resultat ha superat les nostres expectatives ja que era la primera vegada que la majoria dels alumnes utilitzaven el programa Canva. Podeu veure els resultats de la feina feta ens els següents arxius adjunts.

HISTORIA DE UNA GAVIOTA (1)

HISTORIA DE UNA GAVIOTA (2)

HISTORIA DE UNA GAVIOTA (3)

1. Elisabet Rovira

Una historia muy bonita, tuve la ocasión de leerla cuando mis hijas hacían 1º ESO. Es una lectura muy amena y enriquecedora.