ESO: INFORMACIÓ PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA CURS 2020-2021

CONSULTEU L’OFERTA INICIAL DE PLACES

Mapa escolar de la preinscripció

cal cercar el centre per nom (Vila de Gràcia) o codi de centre (08045483)

ATENCIÓ: Possibles errors en la llista de barem provisional.

Per obtenir la informació veraç feu la consulta accedint al següent enllaç (amb les dades del progenitor):

LLISTAT DE SOL·LICITUDS AMB BAREM PROVISIONAL

Les reclamacions es poden presentar des del 29 de maig fins el 5 de juny ambdós inclosos. Cal enviar un correu a a8045483@xtec.cat indicant el número de preinscripció, nom i cognoms de l’alumne/a i el concepte que es considera mal baremat.

DADES DE CONTACTE DE L’INSTITUT

Vector icono de señal de carretera de teléfono - Descargar ... 934 150 262

Horari d’atenció a partir del 13 de maig: de dilluns a divendres de 9 a 13h

Per enviar documentació relativa a les preinscripcions: a8045483@xtec.cat

Per a altres consultes: informacio@insviladegracia.cat

ATENCIÓ AL PÚBLIC

L’atenció presencial està limitada a preinscripcions escolars que no es puguin realitzar telemàticament.

Cal demanar cita prèvia trucant al telèfon de l’institut en l’horari d’atenció establert o bé per internet a través de l’aplicació Cita Prèvia. Accediu-hi

Per altres assumptes l’atenció serà telefònica de dilluns a divendres de 9 a 13h o per correu electrònic.