Cartes amb cor

S’engega una iniciativa perquè els alumnes col·laborin amb els hospitals

Els estudiants poden enviar cartes, vídeos i dibuixos per donar suport a malalts i sanitaris. Els alumnes de primària, ESO i batxillerat poden col·laborar amb els hospitals, que aquests dies treballen al límit per superar la crisi del coronavirus, i enviar missatges d’ànim als malalts que hi estan ingressats. La iniciativa Cartes amb cor proposa als alumnes que enviïn dibuixos, poemes, cartes o vídeos als diferents centres hospitalaris adreçats als malalts i personal sanitari.

Els nostres alumnes s’hi van adherir, podeu llegir les seves cartes aquí:

Martí Sabaté

Pol Bernat

Sara Viu

Olga Melero

Roger Ortonobes

Diverses escoles, instituts i clubs catalans ja s’han sumat a la iniciativa i han demanat als alumnes que enviïn els seus missatges de suport i d’ànim als diferents hospitals. A Barcelona els primers dos hospitals que han facilitat una bústia per fer-ho són l’Hospital Clínic i l’Hospital del Mar.

Les adreces per enviar missatges de suport són:

#Cartesambcor a les xarxes

La iniciativa també té ressò a les xarxes amb l’etiqueta #Cartesambcor. Moltes escoles han compartit alguns dels dibuixos que han fet arribar alumnes i també des del Departament d’Educació s’ha fet una crida per sumar-se a la iniciativa.