Anècdota i aprenentatge 😅

El dijous 19 de gener, mentre ens desplaçàvem cap al Mercat de les Flors amb l’alumnat de 1r d’ESO, un dels alumnes ens va dir que se li havien caigut les ulleres a la zona de vies. Per solucionar la incidència l’equip de professores va decidir que una de les integrants del grup fes per recuperar-les mentre la resta continuava el viatge per arribar puntuals a l’espectacle de dansa.

De l’experiència hem après:

1. Per recuperar un objecte que ha caigut a les vies del metro s’ha de contactar amb el personal de TMB, aquests contacten amb la centraleta per parar el flux de trens mentre un/a treballador/a de TMB baixa a la zona de vies i recupera l’objecte.
  2. Si no s’atura el trànsit de trens no es pot baixar a les vies de cap manera. Ho van fer i vam recuperar les ulleres sense problema!
  3. I, també, que si arribes tard a un espectacle de dansa no pots entrar a sala fins a la finalització del mateix.

Tot plegat una petita aventura!