Acte central de les celebracions del 25è aniversari

El passat dijous dia 3 de maig es va fer l’acte central de les celebracions del 25è aniversari de l’Institut Vila de Gràcia. L’acte es va fer a La Violeta i va comptar amb la presència de la Sra Marta Duñach, Consellera d’Educació i Cultura del Districte de Gràcia, Sra Carme Redón, Coordinadora Territorial del Consorci a Gràcia, el Sr Antoni Domènech, Inspector d’Educació, dels exalumnes Jordi Farriol, Carles Subirats, Nuria Piera i Lluís Vilardell. També va comptar amb la presència d’alumnes que actualment estan estudiant al Vila, com ara la Sílvia Parera i la Irene de la Torre.

A les imatges també podeu veure el moment en què les totes les directores del Vila van pujar a l’escenari (moderades per la nostra companya Teresa Verdaguer).

Va ser un acte molt maco que va començar a escalfar motors per a les celebracions del dissabte. Des d’aquesta pàgina volem agrair a tothom que ha participat i col·laborat amb la seva presència. I es que l’institut el fem entre tots.