A mí me fascina

Per tal d’acabar-se de conèixer els alumnes de 1r d’ESO han fet un petit projecte a les classes de castellà anomenat “A mí me fascina”.

L’objectiu del projecte és que els alumnes parlin durant 1 minut i mig a classe d’alguna cosa que els fascini, d’alguna cosa de la qual en siguin experts. Per tant, hauran de planificació una exposició oral, organitzar l’esquema bàsic que hi ha darrera un text expositiu, per tal de presentar oralment i de manera endreçada allò que ja saben als seus companys/es.

Hem viscut unes presentacions fantàstiques!

I ara ja sabem què ens fascina a cadascun de nosaltres.

Joana Domínguez de 1r A d’ESO ha dit:

Mi experiencia de “A mí me fascina” fue bien, me gustó buscar información y presentarla. Me sentí bien con mi compañera de trabajo (Irati) y nos pusimos de acuerdo fácilmente con todo. Yo creo que nos salió bien y estaba preparado. Escogí el tema de “Guardianes de la noche”.