1r d’ESO va al Liceu

Ahir l’alumnat de 1r de l’ESO va anar al Liceu per veure “La nit de Sant Joan”, una coreografia de Antonio Ruz.

Una proposta inspirada en la nit mítica de la festivitat de Sant Joan i en les celebracions de foc del Pirineu català, una música moderna d’aire popular, amb melodies del nostre folklore i ritmes frenètics, descriu danses de torxes, la desfilada de figures màgiques i els moviments eròtics de parelles que, en íntima unió, acaben en casament a l’alba.

L’alumnat va estar molt atent al llarg de la funció i després vam poder comentar allò que havíem vist a classe. També per a molts/es va ser la primera vegada que van trepitjar el Liceu i van poder gaudir d’un espai fantàstic i important per a la ciutat així com descobrir les pintures de la cúpula fetes pel Perejaume.