1r d’ESO i els esports marítims

Entre la setmana passada i aquesta l’alumnat de 1r d’ESO ha pogut practicar la vela en el Port de Barcelona. Han visitat el Centre Municipal de Vela de Barcelona i van poder familiaritzar-se amb les embarcacions de vela lleugera, concretament amb el Lúdic, embarcació de 5,5m, amb trapezi i gennaker. Destaca per l’amplitud interior, i per la forma del casc, acabada en una gran popa oberta. Aquestes formes la fan alhora molt còmoda, molt estable i molt ràpida. Ideal per aprendre.

L’obectiu d’aquesta iniciativa és donar a conèixer els conceptes bàsics dels esports de mar mitjançant tres disciplines: vela col·lectiva, vela lleugera i surf i es desenvoluparà durant els 4 cursos de l’ESO.

Hem fet moltes fotos i farem un àlbum per a que les pugueu veure, de moment, però, pengem aquestes dues per a que veieu quines maneres marineres tenen. Estan fets uns llops de mar!

Entitats organitzadores: Federació Catalana de Vela, Consell Esportiu Escolar i la Fundació de Navegació Oceànica.