1r d’ESO descobreix la nova ubicació de la Biblioteca

Ja tenim a disposició de tot l’alumnat i professorat del Centre el punt de biblioteca, el nou espai on, a partir d’ara, es podrà venir a demanar llibres en préstec i des d’on es coordinaran les exposicions i activitats que es faran al voltant de la lectura i el coneixement.

I els primers en inaugurar-la han estat els nostres alumnes més joves i novells: 1r d’ESO. Estem molt contentes i contents amb l’entusiasme que han mostrat les noies i els nois a l’hora de demanar llibres! Treballarem per mantenir aquest entusiasme durant tot el curs.

Us mantindrem informats!