1r d’Eso treballa l’educació emocional

Els alumnes de 1r d’Eso van gaudir dijous dia 18 d’una sortida de tutoria. Van visitar la Granja de Santa Maria de Palautordera amb la intenció de treballar la cohesió de grup, el lideratge positiu, l’educació emocional, etc.

La Granja es presenten en el seu web així:

Som La Granja, granja escola i Ability Training Center (Centre de Formació en Habilitats), situats a Santa Maria de Palautordera, a peu del Parc Natural del Montseny, Reserva de la Biosfera.

Hem creat un món envoltat de natura, d’animals i de cavalls, de màgia i de llibertat on tot és possible. Un món on l’educació emocional és la nostra eina per educar, i on la convivència serà una experiència positiva que recordaran sempre.

Més de 12.000 són els nens i nenes que cada any passen per La Granja, infants i joves que venen amb les escoles durant el curs escolar a fer les seves colònies i excursions, i nens i famílies que venen a l’estiu o els caps de setmana.

La nostra experiència i el que veiem cada dia ens ha compromès amb l’educació del país, fent que durant els darrers 13 anys haguem creat una metodologia, basada en l’educació emocional, que funciona amb els nanos d’avui en dia i que a més volem compartir amb el sector educatiu. Els resultats del Mètode La Granja demostren científicament la millora de les 5 competències emocionals després del seu pas per La Granja.