1r d’ESO A celebra la primavera

Els alumnes de 1r d’ESO A van celebrar la primavera al mes pur estil Botticelli. Dins del marc de la celebració del festival de Carnestoltes 2019 els nois i noies de 1r d’ESO A es van posar en marxa per oferir-nos aquesta fantàstica recreació de la mítica obra del cinquecento italià.

Segons declaracions de la Julia, alumna del 1r A, la part més complicada va ser possar-se d’acord per crear l’argument conductor que acabaria amb la imatge que podeu veure. La part més divertida va ser fer el decorat, que es va fer a la plaça de la Vila una tarda.