1r Cicle de l’ESO practica l’Acrosport

L’alumnat de 1r i 2n d’ESO del Vila ha conegut l’Acrosport. Amb el suport de les fitxes facilitades per la professora Laia Cabrol, l’alumnat del Vila ha pogut conèixer d’aprop aquesta disciplina. Podeu veure l’àlbum de fotos que s’ha fet de les diferents sessions.

No fa massa que l’Acrosport s’ha incorporat al temari d’Educació Física i, tot i ser una disciplina exigent, acostuma a viure’s com una festa per l’alumnat que el practica. Acrosport ve de la paraula acròbata, del grec Akrobatos, que significa caminar sobre la punta dels peus. Treballa la força, flexibilitat, coordinació i l’equilibri, a més del treball en equip. És un exercici molt complet.