Xerrada per famílies: TRANSgredint la norma. 13 de juny a les 17:30 hores.

Vine a escoltar a activistes del col·lectiu LGTBIQ+!

Estimades famílies,

¿Esteu al dia de les realitats que pateixen les persones que formen part del col·lectiu? En el marc del projecte TRANSgredint la norma!: Comunitats globals lliures d’LGTBIfòbia que porta a terme ACPP a l’Institut Vila de Gràcia, ens agradaria convidar-vos a la propera xerrada per a les famílies que es realitzarà el 13 de juny a les 17.30h de la tarda, a la biblioteca de l’Institut Vila de Gràcia. La xerrada la dinamitzarà ACATHI, entitat que treballa i acull persones LGBTIQ+ migrants i refugiades, i tindrem el privilegi d’escoltar en directe les experiències vitals de les seves activistes.

L’objectiu de la xerrada és conèixer de primera mà experiències vitals de vulneracions de drets de persones refugiades a l’Estat espanyol, narrades per activistes d’ACATHI. Experiències vitals que ajuden a comprendre com el col·lectiu LGTBIQ+ viu en altres països i en la nostra societat, amb la intenció de que puguem reflexionar sobre la posició de subalternitat de les persones del col·lectiu dins l’estructura patriarcal en la que vivim.

D’aquesta manera, podrem treballar tots junts per aconseguir una societat més justa per deixar als nostres fills i filles. Des d’ACPP us animem a que no us perdeu aquesta oportunitat de conèixer altres realitats: us esperem amb moltes ganes!

Atentament,

L’equip d’ACPP i l’INS Vila de Gràcia