Visitants de la ciutat de Kobe al Vila

En el marc del World Data Biz Challenge, ens han visitat alumnes i professors de dos instituts de la ciutat japonesa de Kobe. Hem fet intercanvi d’experiències i projectes en ciència de dades per tal establir els acords per a projectes de col·laboració.

A la imatge podeu veure: Matsuzaki-san (Kobe City Council,  Director ICT Develoment), Hattori-san (Kobe City Council), Ohno-san (School principal, Kobe Municipal Fukiai High School)

Shirai-san (Student, Kobe Municipal Fukiai High School), Ishihara-san (Teacher, Kobe Municipal High School of Science and Technology), Fujikawa-san (Student, Kobe Municipal High School of Science and Technology), One interpreter i els alumnes del Vila Elisabet Birch, Alba Santigosa i Sergi Vázquez.