Visita Pro a la Pedrera alumnes del 2n BTX ESCÈNIC

Divendres 3 de desembre el grup de 2n BTX ESCÈNIC, hem posat punt final al primer trimestre amb la visita Pro BTX a la Casa Milà, coneguda popularment i despectiva com la Pedrera! Des de la rampa helicoidal que conduïa cotxes i carruatges al gran soterrani des dels badalots i xemeneies del terrat, hem gaudit de celoberts, façanes, pisos principals i principis constructius originals d’un geni com el de mur cortina que posa a la façana les ondulacions del mar, o la senzillesa rítmica dels arcs de catenàries sense cel ras a les golfes. Elies Rogent, director de l’escola d’Arquitectura de Barcelona, va pronunciar la cèlebre frase referint-se a Antoni Gaudí: “avui no sé si hem donat el títol a un boig o a un geni, el temps ho dirà!”. Més de cent anys després, el temps ja ha dit la seva: una casa icona de l’arquitectura moderna que convida a obrir els ulls i somniar, com feia Salvador Dalí en retratar-s’hi com avui nosaltres!