Vacunació de l’alumnat de 2n i 3r d’ESO

La setmana passada es van vacunar els alumnes de 3r (que l’any passat no es van poder vacunar pel confinament) i els de 2n d’ESO (que són els que ho fan regularment cada any) amb un còctel de vacunes preventives. Cada any els alumnes es posen nerviosos amb la vacunació i acostumen a tornar de l’experiència amb una frase molt recurrent: ‘Si no fa gens de mal’.

El ritme va ser ràpid i en poca estona van estar tots vacunats, es van desplaçar fins al centre un equip de tres enfermeres, alguna d’elles habitual al centre, que amb la seva professionalitat i bon fer van afavorir que l’alumnat estés més ben disposatla bona disposició de l’alumnat.

A la imatge podeu veure part de l’alumnat de 2n d’ESO B esperant per entrar.