Última sessió d’Urban Sketching

La setmana dedicada a l’Urban Sketching acabava avui amb una visita als Jardinets de Gràcia. A les 8,30 h. els alumnes d’Educació Visual i Plàstica de 4t d’Eso s’hi han adreçat (convenientment acompanyats) i han invertit una hora a dibuixar algun dels edificis o monuments que hi ha.

A partir de la setmana que ve publicarem alguns dels dibuixos que s’han fet en les tres sessions. La primera va ser a la Plaça de la Vila de Gràcia, la segona a la Plaça Gal·la Placídia i la tercera als Jardinets de Gràcia. L’evolució que han fet els alumnes ha estat molt notable ja que el primer dia només van començar les feines i el tercer alguns d’ells l’han enllestida. Així dona gust!

A la imatge podeu veure la major part del grup d’alumnes un cop acabada la sessió. Cal dir que s’ho han pasat prou be.