Turba al Teatre Lliure

Els alumnes de 4t ESO van assistir a la representació de Turba al Teatre Lliure de Gràcia el passat dijous 21 de gener. L’any passat van poder veure com era una sessió de treball de la companyia i treballaven. Turba és un espectacle del col·lectiu Mos Maiorum que posa en escena una reflexió profunda sobre el concepte de revolució. Una pregunta de fons acompanyava la proposta: és possible en el món d’avui una revolució? Els alumnes van quedar sorpresos per la posada en escena i l’endemà van tenir la possibilitat de compartir l’experiència amb els membres de la companyia que van venir a l’institut dins l’activitat “El Lliure a les aules”. Un luxe poder fer un recorregut així.

Podeu veure la publicació del Lliure en el seu instagram.