Treballem els valor a les tutories de 1r d’ESO

L’alumnat de 1r d’ESO ha treballat la igualtat de gènere (entre altres) dins de l’assignatura de Valors a partir de document del Pla d’Acció Tutorial del nostre centre. En aquesta ocasió l’alumnat ha elaborat una sèrie de cartells en suport digital que ara us oferim. Tot encara alguns dels cartells no han estat revisats per la correctora lingüística del centre però el missatge és prou important com perquè el compartim amb vosaltres.

Esperem que us agradin. Els que ara veieu són fets per la la Júlia Isamat, la Mònica Sliwa i el Xavier Hurtado, encara que en tenim molts més!