Taller d’escenografia amb Bibiana Puigdefàbregues

El passat divendres 28 de gener, els alumnes de l’assignatura d’Anatomia Aplicada de 1r de batxillerat C, van participar en un taller sobre escenografia impartit per l’escenògrafa Bibiana Puigdefàbregas.
En el taller, els alumnes van prendre consciència de la importància de l’espai en les representacions escèniques i com aquest també transmet contingut en la representació i ens ajuda a comprendre o subratllar diferents valors de la narració. A més, van poder veure la importància de la relació dels actors i les actrius amb l’escenografia durant una representació. El taller, que es va realitzar a l’espai jove la Fontana, va constar d’una petita part teòrica i una altra de pràctica.