Taller de Teatre documental amb la companyia Cross Border.

El passat 16 de desembre, els alumnes d’Arts Escèniques de 2n de batxillerat, van poder gaudir d’un taller sobre teatre documental impartit per l’actor  Ángel Perabá de la companyia Cross Border. Aquesta compañía nascuda fa 10 anys, està especialitzada en teatre documental com a vehicle de conscienciació sobre diferents temàtiques socials.

En el taller, que va ser a partir d’exercici pràctics, els alumnes van poder conèixer quines eines es fan servir per a la creació d’un espectacle d’aquestes característiques. Després del taller, estava prevista l’assistència a l’espectacle del Teatre Lliure Casa, creat per aquesta mateixa companyia, però malauradament la funció es va haver de suspendre a causa de la Covid-19.