Recollida de Roba

Hola! Som els alumnes de 1r d’ESO.

A l’assignatura de Cultura i Valors estem fent un projecte en el que treballem la reducció, la reutilització i el reciclatge dels productes que consumim, en col·laboració amb Roba Amiga i la Mònica C. (Coordinació Escoles Verdes)

Us proposem que us animeu a dur-nos la roba que ja no utilitzeu i la dipositeu a dins d’un contenidor taronja que serà a l’entrada del porxo de l’institut, a partir del 9 de maig fins al dia 07 de juny  (aniria bé que estigui tancada en bosses de plàstic).

El que hem estat fent han estat uns cartells per promocionar la recollida, hem treballat amb el programa “Genially” i us deixem els enllaços d’algunes creacions per a que les pugueu veure!

Miquel Borràs

Isaac Haddouchi

Rita Luna

Romeu Bonet