Què és la diversitat sexual?

Dins del Projecte de participació dels delegats, delegades i tutories, l’alumnat de 1r d’ESO B va organitzar una xerrada: “Què és la diversitat sexual?”

La xerrada la van realitzar els educadors del Punt d’Informació Juvenil JIP de Gràcia. Va consistir en presentar dubtes sobre la identitat de gènere (què vol dir ser noi? què significa ser noia?) entre d’altres, treballar-les en grup i, al final, fer una posada en comú. Van sortir idees molt interessants i es va poder reflexionar sobre molts temes.

Es va adreçar a tot l’alumnat de 1r d’ESO i va comptar amb una gran participació activa per part dels assistents.