Primeres pràctiques de l’optativa de Comunicació i Publicitat

expo a classe publiA l’assignatura optativa de 1r de Batxillerat, Comunicació i Publicitat, estem donant forma a un producte cultural que després ens servirà per a treballar el desenvolupament d’un pla de comunicació i publicitat.

De moment, hem creat la imatge corporativa de l’entitat des d’on generarem el producte cultural i les propostes han estat treballades a partir de la creativitat i la versemblança. Us deixem a continuació una representació de dues de les propostes que han pres forma al llarg d’aquests dies. Podreu descobrir a continuació l’empresa Atenea (que té clar que vol fer un cabaret a Barcelona recuperant el glamour dels anys 20) i l’associació Barna Jarz, una proposta original on es vincula la música amb el treball social.

Passegeu-vos-hi i descobrireu tot el que els mou!

• El treball Atenea – Mimosa ha estat elaborat per: Ruth Barneda, Sofia Hoyos, Juliana Rossi i Gemma Ruiz.

• El treball Barna Jarz ha estat elaborat per: Zoe Cano, Carla M. Fernández, Júlia Miralles i Ariadna Ventosa.