Poe arriba al Vila de Gràcia

Els alumnes de 2n d’ESO estan acabant el trimestre amb la lectura de l’assignatura de llengua castellana: Narraciones extraordinarias, d’Edgar Allan Poe, un dels “grans” de la literatura de terror.

Per tal que coneguin més l’obra d’aquest autor, tant la narrativa com la poètica, varem llegir a la classe el poema El cuervo i hem muntat al vestíbul de les seves aules la Biblioteca Poe, de la qual us mostrem unes imatges. Tots els llibres exposats es poden emportar en préstec.

Bones lectures!

Els alumnes de 2n d’ESO, estan acabant el trimestre amb la lectura de l’assignatura de llengua castellana: Narraciones extraordinarias, d’Edgar Allan Poe, un dels “grans” de la literatura de terror.