Mostra de Treballs de Recerca

El passat 28 de març els alumnes de l’Institut Vila de Gràcia, Paulina Toro i Daniel Pérez, van participar a la 15ª Mostra de Recerca Jove de Barcelona organitzada pel Consorci de Barcelona. Allí van participar en taules rodones amb altres alumnes d’altres instituts que també havien portat a terme Treballs de Recerca excel·lents i van poder posar en comú els processos de treball i les investigacions realitzades.

El treball del Daniel, Will and I, parteix d’un anàlisi dels sonets de Shakespeare i a partir de descobrir algun detall de la vida personal de l’autor, l’alumne desenvolupa tot un projecte de teatre musical per portar a escena (escrivint el guió, les composicions musicals, i gravant les cançons interpretades per ell mateix). En el cas de la Paulina, el seu treball ha estudiat la geometria que es dona a les bombolles de sabó. Una investigació fantàstica que ens ha descobert un món.

Molt bona feina la que han fet tots dos!