Mostra d’Arts Escèniques

Abans de tancar el 2n trimestre els alumnes de 2n de Batxillerat han fet una mostra del treball realitzat a l’assignatura “Arts Escèniques II”.

Als dos passis que van fer a l’espai polivalent del centre vam assistir famílies, alumnes, professors/es… va ser un èxit absolut. A partir de treballar diferents escenes d’autors i autores diversos (Buchaca, Ibsen, Belbel, Galceran, Artigau, Plana, Batlle… ) van anar configurant una petita trama amb unes transicions musicals molt ben integrades que van aconseguir mantenir als espectadors en tensió durant tota la seva exposició. Vam quedar tots molt parats del nivell, de la seriositat i de la bona feina feta.