Molt bons resultats a les PAU!

Hem rebut l’estadística relativa als resultats del nostre alumnat a les PAU del 2021.
La mitjana de centre ha anat creixent al llarg dels darrers quatre anys i el lloc que ocupa el Vila de Gràcia respecte el total de centres de Catalunya també ha millorat. Enguany hem arribat al primer quartil dels instituts catalans (entre el 0% i el 25% en la classificació).
Hem de felicitar-nos i felicitar l’alumnat pels resultats obtingut i seguir treballant per consolidar la millora obtinguda en els darrers quatre anys.
FELICITATS A TOTES!