L’auxiliar de conversa comença a treballar

Aquesta setmana s’ha incorporat al centre el John Williams deVilliers, provinent de Johannesburg, Sudàfrica. El John serà l’auxiliar de conversa. Ja ha començat a treballar amb els alumnes l’expressió oral en anglès. Pel que hem pogut veure és un noi molt sociable i arriba amb moltes ganes, els alumnes que l’han conegut han comentat que és molt agradable i que els hi agrada l’experiència.

L’oportunitat de conversar amb un nadiu es va estrenar el curs passat, enguany es repren l’experiència. A les imatges podeu veure que els grups són força petits (grups més grans desvirtuarien la possibilitat de conversar adientment). Ja us anirem explicant com va el tema!