L’auxiliar de conversa comença a treballar

Enguany s’ha iniciat un nou projecte. S’ha aconseguit que un auxiliar de conversa en anglès visiti el centre i ofereixi a l’alumnat del Vila de Gràcia la possibilitat de treballar la llengüa oral amb un nadiu.

En Craig Gibson, anglès de Coventry, es va incorporar el dilluns d’aquesta mateixa setmana i ara com ara està coneixent els alumnes i organitzant les aules de conversa.

A les imatges podeu veure que els grups son reduïts, la qual cosa permet que tothom practiqui i avanci en el domini de l’idioma. Les classes de conversa duren mitja hora i inclouen a tot l’alumnat del Vila.