Jornada d’Hemodonació 2018

Els alumnes de 3r d’ESO, com cada any, estem col·laborant amb el Banc de Sang per aconseguir més donants i més  donacions.

El primer que ens fa falta és elegir un lema i no ho volem fer sols. Per això vos fem arribar aquests enllaç on podreu votar el lema de la Campanya d’aquest curs:

La sang és una de les coses que no es pot aconseguir amb diners, per això ens cal la  vostra ajuda . Si hi participeu, cadascú haurà afegit el seu granet de sorra per a la gent que ho necessita.

Apunteu-vos aquesta data a l’agenda: el dia 10 de desembre de les 17:00h a les 21:00h a l’Espai Jove la Fontana hi haurà una Unitat Mòbil del Banc de Sang i nosaltres estarem esperant la vostra la vostra donació.

NO HI FALTEU, US NECESSITEM!!

INS Vila de Gràcia, alumnes de 3r d’ESO