Gran Festa de Carnestoltes 2020

Divendres  vam  gaudir  d’una  estona  de  celebració  de  Carnestoltes. Després del pati l’alumnat del Vila va tenir una estona per a vestir-se i ens vam adreçar cap a les instal·lacions esportives del carrer Neptú (Poliesportiu Josep Comellas).

Un cop allà l’alumnat de 2n de Batxillerat va cridar tots els grups un per un explicant de que anaven disfressats, després, el professorat del Vila va fer una petita actuació i, a continuació, vam tenir una fantàstica actuació musical amb l’Anna Garcia  i el Marcel Pérez, de 2n de Batxillerat.

Es van repartir els premis a les millors disfresses i, per acabar el grup del Quim Vilajosana va aconseguir aixecar tothom del terra i donar una molt bona i animada cloenda a l’acte.

A la imatge podeu veure una de les classes de 4t d’ESO que anaven molt ben caracteritzats com a protagonistes de Peaky Blinders.