Escena Pilot i el Lliure

Els alumnes de 4rt ESO B participen enguany al programa Escena Pilot que organitza el Teatre LLiure. Juntament amb 4 instituts més de la ciutat, a principis de maig, es presentarà l’espectacle final al Teatre Lliure de Gràcia. Universal és una obra de creació col·lectiva pensada i portada a escena pels mateixos alumnes sota la batuta de Lali Àlvarez que coordina tota la proposta. Els dimarts de 9h a 11h, a l’Espai de La Fontana, anem donant forma a aquest espectacle que reunirà a quatre planetes de fora del sistema solar per encarar el repte conjunt d’oferir una solució al planeta Terra que es troba a la vora d’un abisme.

De moment ja apareixem al web del LLiure:

Us avisarem quan les entrades siguin a la venda!