El reciclatge de la roba – Setmana de la ciència

El passat dilluns 7 de novembre, els alumnes de 3r d’ESO van fer una sortida, dins del marc de la Setmana de la Ciència que enguany tracta el tema de la “Sostenibilitat”.

La sortida va consistir en una xerrada i la visita a les instal·lacions de Solidança (Sant Just Desvern), una entitat sense ànim de lucre en l’àmbit de l’economia social i solidària. Entres d’altres activitats, aquesta entitat promou la campanya «Roba amiga» que té com objectiu la gestió del residu tèxtil.

A partir d’aquesta visita l’alumnat promourà una campanya de reciclatge de roba, per això ja tenim al vestíbul del centre un contenidor per recollida de roba.