Dissabte de Festa!

El passat dissabte dia 5 es va fer la gran festa de celebració del 25è aniversari del Vila de Gràcia. Ni us podeu imaginar la quantitat de gent que ha estat treballant des del curs passat per aconseguir que això fos possible!

Professors i professores (actuals i que ja no treballen al vila o s’han jubilat), alumnes i exalumnes, AMPA, personal PAS… qui més qui menys ha aportat el seu granet de sorra (que més que granet era la muntanya sencera), per aconseguir que el dia fos inoblidable per a tots.

L’Escola d’adults ACIDH va ser l’encarregada del càtering. Des d’aquí agrair-los la feina feta! Va ser un apat fantàstic!