Compra de llibres per la biblioteca

La setmana passada, amb els alumnes de 2n de l’ESO, vam anar a Casa Anita a escollir llibres per a la Biblioteca de l’Institut. Aquest és el darrer grup de 2n que fa la visita, amb els altres hi varem anar la setmana passada. L’Oblit, la nostra llibretera de referència, ens ha preparat una selecció de llibres relacionats amb el tema de la dona i el reconeixement de les igualtats. Aquestes sortides es van programar en el context de les jornades de reflexió i debat sobre feminisme que varem programar al centre la setmana del 8 al 12 de març i que es van haver de suspendre per la pluja. Però, finalment, hem pogut gaudir de les seves explicacions i hem fet la tria final (ens quedàvem els més votats pels tres grups) i ja els tenim al Punt de Biblioteca on els registrarem i folrarem per poder deixar-los en préstec de seguida!

Aquests són els llibres escollits.

Molt bones lectures!