Comissió de gènere i diversitat

Com ja us vàrem informar fa uns dies, els alumnes del Vila estan conformant la comissió de gènere i diversitat. Després d’unes quantes reunions ,una representació de les portaveus dels grups classe es va trobar per tal de transmetre les diferents propostes i inquietuds de la resta de companyes i companys. Alguns d’aquests alumnes seran, a més, els representants dins la Comissió de Gènere i Diversitat de l’Institut, formada per famílies, direcció, PAS i alumnat.

Aquí teniu algunes imatges del moment de la trobada, on varen sorgir propostes molt interessants que tindran per objectiu aclarir conceptes, organitzar jocs sobre els rols de gènere, debatre sobre com es reivindiquen les noies i com ho fan els nois… Un plaer escoltar-les!

L’Oriol… del punt JIP, coordina la reunió de manera que sorgeixin propostes i sigui el mateix alumnat qui s’organitzi, argumenti, presenti i promogui. Tot un repte que ens agrada molt entomar!

Aprofitem per agrair la col·laboració de tot l’alumnat que ha volgut involucrar-se i participar. Seguim!