Campanyes de participació ciutadana a 3r de la ESO

foto projectes 3r esoDes del departament de socials, a 3r ESO estem treballant els països desenvolupats i subdesenvolupats, IDH… Per això, estem realitzant un projecte/treball en parelles per crear una campanya de participació ciutadana per algun país subdesenvolupat, cada parella presenta el seu projecte, de cada classe s’escolliran les dues millors i es presentaran a l’altre classe, d’aquestes quedaran una campanya de cada classe i l’objectiu és intentar dur-lo a terme.

Els alumnes saben que la campanya la portarem a terme però potser el país que han decidit no és tan fàcil, tot i així les campanyes es faran encara que sigui per ajudar a grups socials, barris, ciutats, països més propers, en el cas que no es pugui fer tal com ho han plantejat en la seva proposta.

Les campanyes seleccionades de 3r B han estat aquestes dues:

1. Higiene Solidària. Ajuda’ns a millorar la vida dels iemenites.

2. Ajudem a Líbia. Recollim material escolar.
Al llarg d’aquests dies les presentaran al grup A que acabarà de decidir quina és la campanya guanyadora.