Caminar descalç al Coll del Ravell

Dins la visita que 4t d’Eso fa cada any a La selva de l’Aventura hi ha una segona activitat que, si més no, sorprèn l’alumnat del Vila; estem parlant de Camina Descalç. Inicialment sempre hi ha algunes queixes relacionades amb el fet d’haver-se de treure les sabates i els mitjons, però any rera any, un cop acabat el recorregut, els alumnes decideixen tornar a fer-lo.

Aquesta experiència els permet trobar diverses activitats que desperten tots els seus sentits. Camina descalç és un sender on es descobreix una gran varietat de materials i textures. Com que el peu és un òrgan sensitiu tan fi com la mà, caminar descalç obre tot un món de sensacions en què cada pas és diferent de l’anterior i sempre un plaer.

Aquests sender els fa gaudir de noves sensacions a través del sentit del tacte, però també de la vista, de l’olfacte i de l’oïda. Una activitat apta per a tots el públics que ajuda a respectar i estimar una mica més allò que ens envolta. Una proposta diferent que acaba suposant una part força divertida de l’experiència.