Barcelona Aula Mòbil

2017-aulamobilEl dimecres la Mar Vara (Coordinadora informàtica), l’Imma Coma (Psicopedagoga i Coordinadora Pedagògica) i la Isabel Riera (Professora de dibuix i Webmistress) van participar en un curs de formació organitzat per Barcelona Aula Mòbil, entitat que organitza tallers educatius de producció audiovisual amb mòbils.

El projecte té com a objectiu principal acostar als joves, als professors i a les famílies les possibilitats de les noves tecnologies com a eina educativa i com a manera d’entendre de forma pràctica quins elements audiovisuals estan a la seva disposició. Al mateix temps, vol ajudar-los a ser conscients de la seva incidència en la societat i del seu potencia com a eina educativa.

L’objectiu final del projecte és promoure un ús responsable del mòbil i les tauletes per part de l’alumnat i una utilització com a eina de producció, en el marc de l’alfabetització audiovisual a les aules de secundària de la ciutat de Barcelona.

El projecte es dividirà en varies parts i permetrà que els alumnes entenguin millor el mitjà audiovisual i continuïn aprofundint en el que ja havien fet en algunes de les matèries del Vila.